WORKPLACE FILDELING


Autotask Workplace – Gjør bedriften mer produktiv med alle
filer tilgjengelig i skyen.

 

START 14-dagers prøveperiode i dag!



Fildeling - Alle dine filer lett tilgjengelig i skyen


Filene dine i skyen

Gjør arbeidsgrupper, avdelinger eller prosjektmedlemmer mer produktive, samtidig som bedriftens data er beskyttet med sikker tilgang overalt og fra valgfri enhet.

Bedriftens filarkiv

WorkPlace Fildeling kan i praksis erstatte gamle filservere og lokale lagringsløsninger. Siden WorkPlace Fildeling er skybasert kan man øke lagringskvoter i takt med bedriftens behov, og slippe unna fysiske begrensninger på gammel hardware og investeringskostnader.


Mange fordeler

• Synkronisering av filer på tvers av enheter
• Deling av filer eller mapper innad i bedriften
• Tilgang til filer eller mapper til eksterne prosjektmedlemmer
• Prosjektsamarbeid
• Kontinuerlig backup i bakgrunnen
• Fjerntilgang til filer
• Tilgangskontroll
• Fjernsletting av bedriftsdata
• Ingen behov for VPN for å få tilgang til filer

Alt-i-ett-løsning

WorkPlace Fildeling gjør det mulig å synkronisere og dele filer akkurat hvor og når det passer best. Det kan gjøres fra appen på telefonen din, fra PC-en på arbeidsplassen eller hvilken som helst enhet. Dette gjør at produktiviteten økes, samarbeid forenkles i tillegg til at bedriftens data er godt beskyttet. I bakgrunnen går en kontinuerlig backup og du kan administrere brukere, tilgang og lagringskapasitet akkurat som du ønsker.


Gjør arbeidsgrupper, avdelinger eller prosjektmedlemmer mer produktive, samtidig som bedriftens data er beskyttet med sikker tilgang overalt og fra valgfri enhet.

“WorkPlace Fildeling kan i praksis erstatte gamle filservere og lokale lagringsløsninger. “
Salgsleder: Jan Erik Gran
Salgsleder: Jan Erik Gran


START 14-DAGERS GRATIS PRØVEPERIODE I DAG

WORKPLACE FILDELING



Tekniske spesifikasjoner


Workplace Online

• Et web-grensesnitt som gir administrative funksjoner og tilgang til alle filer som er lagret i tjenesten.
• Grensesnittet kan tilpasses til bedriftens profil.
• Administrasjon av brukere, grupper og tilganger.
• Valgfri, variabel lagringskvote pr bruker.
• Fullstendig logg på alle endringer som er gjort.
• Versjonshistorikk og slettesikring.
• 180 dagers backup med enkel gjenoppretting.
• Administrasjon av enheter som har klient installert.

Desktop Agent

• Klient for Windows, Mac og Linux Installert på din maskin.
• Desktop Agent kjører i bakgrunnen og sørger for at siste versjon av filene er tilgjengelig lokalt på din maskin. Agenten sørger også for backup av dine valgte områder.
• Kan også installeres på server og kjøres som bakgrunnstjeneste.
• Valgfritt hvilke områder som skal synkroniseres til enhet.

Mobilapp

• Tilgjengelig for iOS (iPhone/iPad), Android, Windows og Blackberry.
• Mobil app sørger for tilgang til dine filer som er lagret i Comtech.
• WorkPlace og muliggjør redigering av dokumentene direkte i appen (kun iOS og Android).


Fyll ut skjema, så tar vi kontakt!


Personvern