Supportavtale

Uavhengig om du er en liten eller stor bedrift er denne tjenesten din trygghet. Gjennom vår lange erfaring med drift av infrastruktur har vi kompetansen som trengs for å bistå. Din bedrift får hjelp når dere kontakter oss. Vi tilbyr Comtech fjernsupport, slik at vi enkelt og raskt kan koble oss på for å gjøre feilsøk og bistå ved problemer.

Kjernevirksomheten

Vi sørger for IT-driften slik at du kan bruke tid og energi på kjernevirksomheten.

Fleksibilitet

Vår plattform av tjenester gir bedriften fleksibilitet og god arbeidsflyt.

Nærhet

Vi er fleksible, oppriktige og jobber i geografisk nærhet til våre kunder.

For fjernhjelp trykk her

Kostnadsbesparende

Vi vedlikeholder din infrastruktur slik at du slipper å ha en egen IT-ansatt. Dette gir deg forutsigbarhet og store kostnadsbesparelser.

Vi ser det du ikke ser

Vår driftssentral overvåker “helsen” til dine servere og arbeidsstasjoner. Vi registrerer avvik og forhindrer nedetid slik at IT-løsningen alltid er tilgjengelig.

Beredskap - Vi er der når du trenger det

Når router, svitsj eller server ryker stiller en fagperson fra oss med en ny fra vårt beredskapslager, slik at dine data raskt blir trygge og sikre igjen.

Rett kompetanse når du trenger det

Vårt team av profesjonelle konsulenter kan gi råd, anbefale, utvikle, overvåke og prosjektstyre innen de fleste prosesser knyttet til et selskaps IT-hverdag.

Fast oppmøte

Våre serviceavtaler (SLA) innebærer fast oppmøte av egen dedikert konsulent hos dere eller etter behov.

Be om et tilbud i dag

En sikker og effektiv IT-løsning er i dag fundamentet i alle virksomheter. Og med på løsningen følger mennesker som kan den jobben de er satt til, og vet hva den betyr for deg som kunde. Comtech leverer IT-drift i vår serviceavtale for små og store kunder. Enten det er en liten bedrift med små behov – eller et stort konsern med komplekse behov.

“Vi har kompetansen og leveringsviljen du trenger.”

Ronny Melum

Senior Systemkonsulent



Hva kan vi hjelpe deg med?






    Trygg og forutsigbar IT-hverdag med brukerstøtteavtale.

    Telefonstøtte

    Med en brukerstøtteavtale har du alltid tilgang til vårt support-team via telefon. Vi sitter klare for å hjelpe deg med dine IT-utfordringer.

    Support

    Våre dyktige medarbeidere er tilgjengelig for å hjelpe deg. Enten det er full IT-Krise på kontoret eller du bare har et lite spørsmål du lurer på, så er vi her for deg.

    Fjernhjelp

    Vi løser dataproblemene dine ved hjelp av fjernstyring. Med få tastetrykk oppretter vi forbindelse til enheten din slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Enkelt for oss og enkelt for deg.