Vi er her for deg!

Vi er alle i en veldig spesiell situasjon, og hos Comtech AS tar vi ansvar og hensyn til både kunder og ansatte. Vi følger regjeringens retningslinjer og anbefalinger for å begrense utbredelsen av COVID-19, og har bedt alle ansatte om å jobbe hjemmefra i størst mulig grad inntil videre.

Hva betyr dette for deg som kunde?
Våre ansatte er vant til å jobbe via hjemmekontor, og tjenestene vi leverer utføres som normalt. Har du avtalt time med en konsulent vil oppdraget utføres etter planen, primært via fjerndrift, og vi holder møter online via Teams.

Kontaktpunkter:
Support: support@comtech.no – er det krise krise? Ring 33132820
Salg: send mail til salg@comtech.no – vi følger opp alle henvendelser der.
Alle er tilgjengelig på telefon som vanlig.
Kontoret er tidvis ubemannet – avtal oppmøte om du skal innom oss.

Er det endringer hos dere?
Endringer hos dere kan påvirker vår leveranse og behov for tilstedeværelse.
Vi må planlegge for eventuelle endringer om feks videre drift. Informasjon om slike planer ønsker vi sendt til  ole@comtech.no


Med mange på hjemmekontor så blir det et større behov for it-brukerstøtte for å få en effektiv arbeidshverdag for hjemmekontor. Vi tilbyr avtale på brukerstøtte med fast pris pr bruker. Se websiden vår om avtalen: https://comtech.no/it-drift/brukerstotte/
 


Recommended Posts

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *