Competella – et skybasert sentralbord

Bedre kundeservice med skybasert sentralbord fra Phonect

Ved å gå over til Samordnet Kommunikasjon fra Phonect, slipper du å gi slipp på tradisjonelle IPT-løsninger som hovednummerfunksjonalitet, køer, åpningstider og sentralbordtjenester. Vår sentralbordtjeneste er kompatibel med Skype for Business, og støtter i tillegg IP-telefoni og mobilløsninger.

I Phonect håndterer vi over 60 millioner samtaler hvert år via sentralbord og kundesentre. Våre kunder skal være trygge på at alle deres kundehenvendelser blir håndtert og sendt til riktig kontaktperson. Med en Samordnet Kommunikasjonstjeneste fra Phonect, med integrert sentralbord, får kundene raskere svar og bedre kundeservice

competella

Køer

Definer køer for bedriften sine ulike områder. Eksempelvis: support 1., 2. og 3. linje, salg og administrasjon

Agenter

Definer opp agenter for køene. Agentene kan enkelt logge seg inn og ut av køer, og har også mulighet for opptatt-status når mobil, fasttelefon eller SamKom-klienten er opptatt.

Statistikk

Få statistikk på håndtering av innkommende og utgående anrop. Eksempelvis: gjennomsnittlig svartid, antall innkommende og antall i kø

SamKom

Vår komplette skybaserte kommunikasjonstjeneste dekker både daglige og fremtidige behov i din bedrift

Send oss en melding, så ringer vi deg så fort vi kan!